Czym się zajmuję?

Sprawdź dziedziny, w których mogę Ci pomóc!

Ze mną dotrzesz do swoich klientów

Niezależne od tego, na jakim etapie rozwoju znajduje się Twoje marka i jakie usługi, produkty albo treści dostarczasz, dotarcie do klientów i pozyskiwanie ich w internecie wymaga posiadania strony internetowej, promowania jej i prowadzenia profesjonalnej komunikacji. Specjalizuję się w każdym w tych obszarów:

  • pomagam nowo powstającym firmom, które startują w internecie,
  • projektuję strony i sklepy internetowe,
  • buduję rozpoznawalność już istniejących marek poprzez pozycjonowanie, content marketing i kampanie linków sponsorowanych,
  • w ramach agencji copywriterskiej dostarczam treści na strony WWW i do sklepów online.

Co robię?

Copywriting

To moja podstawowa specjalizacja, którą zajmuję się od początku działalności jako freelancer. Jako copywriter tworzę głównie treści do internetu – piszę teksty na strony firmowe, jestem podwykonawcą agencji marketingowych i SEO, opisuję produkty, realizuję artykuły blogowe. Z przyjemnością przyjmuję również zlecenia copywriterskie o bardziej marketingowym charakterze, takie jak tworzenie nazw marek, wymyślanie sloganów czy pisanie scenariuszy. Jeśli tylko potrzebujesz tekstów do swoich projektów, możesz mi je zlecić.

Pozycjonowanie

W ramach pozycjonowania skupiam się przede wszystkim na dwóch elementach: optymalizacji witryny i pozyskiwaniu wartościowych linków, które do niej prowadzą. Jednocześnie zdaję sobie sprawę, że SEO to dziedzina wielowymiarowa, która wymaga wszechstronnego, holistycznego podejścia, dlatego właśnie z taką perspektywą realizuję swoje zadania. Dążę do tego, żeby jak najefektywniej wykorzystać Twoje zasoby z myślą o pozyskaniu maksymalnie dużej liczby użytkowników potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Content marketing

Poza tekstami tworzę również treści innego rodzaju – graficzne, wideo, kursy, posty do mediów społecznościowych i inne materiały używane w content marketingu. Dysponuję odpowiednimi narzędziami, doświadczeniem i wiedzą, które pozwalają na prowadzenie działań spójnych z Twoją marką i wspomagających realizację Twoich celów biznesowych. Content marketing płynnie łączę z pozycjonowaniem, ponieważ te dwie dziedziny wzajemnie się przenikają i uzupełniają.

Kampanie linków sponsorowanych

Pozycjonowanie warto łączyć z kampanią linków sponsorowanych Google Ads, aby zapewnić jak największą widoczność strony w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej. Zarówno w teorii, jak i praktyce znam mechanizmy i funkcje tego systemu i wiem, jak wycisnąć z niego najwięcej w ramach Twojego budżetu. Jeśli tylko sobie życzysz, zajmę się konfiguracją, wdrożeniem i optymalizacją kampanii Google Ads dla Twojej firmy.

Strony WWW na WordPressie

Niezależnie od tego, czy chcesz zlecić prostą stronę pełniącą funkcję wizytówki, czy rozbudowany serwis korporacyjny, sprostam Twoim wymaganiom. Możesz liczyć na nowoczesną, dostosowaną do aktualnych standardów, szybką w działaniu i skuteczną stronę internetową dla swojej marki. Schludny design, optymalizacja pod kątem SEO i wypełnienie profesjonalną treścią pozwalają mi na tworzenie witryn, które budują pozytywny wizerunek, wspomagają sprzedaż i ułatwiają pozyskiwanie klientów.

Sklepy internetowe WooCommerce

Przygotuję dla Ciebie wydajny i skuteczny sklep internetowy bez względu na to, jakie produkty i w jakich ilościach sprzedajesz. Podejmuję się realizacji stron e-commerce zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i indywidualnych specjalistów oferujących swoje materiały online. Możesz powierzyć mi wykonanie wszystkich prac, począwszy od projektu, poprzez wykonanie i upublicznienie, skończywszy na optymalizacji, administracji i marketingu. Do tworzenia sklepów używam wtyczki WooCommerce i pełnego pakietu Kadence WP (Full Bundle).

Analityka

Jestem zorientowany na cele i przykładam dużą wagę do planowania, dlatego poza tworzeniem contentu i witryn e-commerce zajmuję się również analityką. Korzystam z odpowiednio dobranych narzędzi, aby na podstawie rzetelnych i wiarygodnych danych podejmować jak najlepsze decyzje związane z obecnością Twojej firmy w internecie. Podpowiadam najkorzystniejsze moim zdaniem rozwiązania, a swoje propozycje zawsze popieram konkretnymi argumentami.

Doradztwo

Nie wiesz, jak i od czego zacząć obecność swojej marki w internecie? Zastanawiasz się, jakie narzędzia i metody marketingowe będą optymalne dla Twojej firmy? Nie możesz się zorientować, dlaczego sprzedaż w Twoim sklepie jest niska i co dałoby się poprawić, aby zwiększyć wyniki?  W tych i wszystkich innych kwestiach dotyczących funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa online mogę zapewnić Ci profesjonalną i wszechstronną pomoc doradczą. Miej pewność, że podążasz we właściwym kierunku!

Daj znać, jak mogę Ci pomóc!

Jeśli uważasz, że zasługuję na zaufanie, odezwij się do mnie jeszcze dzisiaj, a najlepiej właśnie teraz. Napisz lub zadzwoń, a kto wie – być może będzie to początek całkiem udanej współpracy!